wtorek, 7 października 2014

4.1


*linijka piosenki "Tove Lo - Habits", polecam posłuchać do rozdziału :)

Dzień pierwszy

- I co ja mam z tobą zrobić, co? - spytał Calum, a ja nonszalancko wzruszyłam ramieniem. No bo co miał zrobić? - Twój czas wolny niedługo dobiega końca. Skończ rok szkolny i przyjedź tutaj.
- Jesteśmy w pierwszej klasie, Hood – przewróciłam oczami.
- Ja rzuciłem szkołę – zaśmiał się, a ja spojrzałam na niego z uniesioną brwią. Oh, był takim idiotą.
- Nie ma się czym chwalić.
- Nadal nie mogę się przyzwyczaić do tej sarkastycznej i punkowej wersji ciebie – pokręcił głową z niedowierzaniem, upijając łyk swojej kawy.
- Grzeczne dziewczynki to złe dziewczynki, które nie zostały złapane – uśmiechnęłam się grzecznie, co wyglądało dość komicznie w zestawieniu z moimi niebiesko-czarnymi włosami i kolczykiem w nosie.
- Słuchaj, muszę to wiedzieć – pochylił się na łokciach i spojrzał mi w oczy. - Z iloma facetami spałaś odkąd wyjechałem?
- Z kilkoma – przygryzłam wargę.
- Iloma? - naciskał. Westchnęłam.
- Dwudziestoma sześcioma.
- Co, do cholery?! - odskoczył do tyłu razem z krzesłem.
- Siedmioma, jeśli liczyć faceta, z którym przyłapano mnie w łazience i przerwano, zanim przeszliśmy do rzeczy – sprostowałam. - To był mój sposób, żeby cię zapomnieć. Bo co innego miałam robić?
- Ćpać – burknął.
- To też robiłam – skinęłam głową. - Odszedłeś, więc musiałam zostać na haju cały czas, żeby wyrzucić cię z głowy*.
- A Ashton? Kiedy cię znalazł?
- Był ostatnim.
- Ile razy?
- Trzy – uśmiechnęłam się przepraszająco i zaczęłam bawić się kolczykiem w wardze.
- Przestań – powiedział, a ja przewróciłam oczami.
- Przecież już z nimi nie sypiam, wyluzuj. Jeden nawet był gejem.
- Mówiłem o kolczyku. To nie pozwala mi się skupić.
Na mojej twarzy rozciągnął się cwaniacki uśmieszek.
- A więc kręci cię mój piercing, tak?
- Nie zaczynaj, Darkstone – wyszeptał, a ja wstałam i kucnęłam koło niego, patrząc mu prosto w oczy.
- Bo co, Hood? Zatrzymasz mnie, kiedy zrobię tak? - wstałam i usiadłam na jego kolanach. - Albo tak? - przysunęłam się do niego jeszcze bliżej i mogłam poczuć, jak szybko bije jego serce. Zaciągnął się zapachem moich perfum.
- Nie, Ron...
- Albo tak? - przerwałam mu, całując go natychmiastowo i namiętnie. Nie odwzajemnił pocałunku. Odsunęłam się więc od niego i wstałam. - O co chodz...
- Calum, słońce! Wróciłam!
Spojrzałam w stronę drzwi wejściowych i zauważyłam tak cholernie znajomą blond czuprynę, mocującą się z milionem reklamówek.
- Cześć, Patricia – mruknęłam, a ona podniosła swój wzrok na mnie.
- Cholera jasna – wyszeptała i wszystkie zakupy wypadły jej z rąk. - Veronica Darkstone, kopę lat.
- Ta. Możesz mi wyjaśnić, co się tu dzieje? - wskazałam na nią, a potem na Caluma, który siedział jak mysz pod miotłą. Typowe.
- Oh, że my? - zaśmiała się. - Powiedz jej.
Hood przełknął głośno ślinę i spojrzał na mnie z wahaniem.
- No, bo my, tak jakby... Jesteśmy teraz razem.
---------------------

okej, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie
wiem, że zaniedbałam Róg, soreczki no

ale teraz big nius

STUDNIOWA (aka róg) BĘDZIE OD TERAZ DODAWANA REGULARNIE I ZAMIERZAM PRZYWRÓCIĆ JEJ DAWNĄ ŚWIETNOŚĆ :333

podziękowania i hymny pochwalne możecie pisać dla @nakedcolumn, która zawsze cisnęła mnie, przypominając, że oprócz Letters i Sparkle (nowy tak btw, zapraszam - sparkle-fanfiction.blogspot.com) jest jeszcze Studniowa, którą zaniedbuję i takie tam

do następnego! :) x

4 komentarze:

  1. Jak. To. Się. Stało. Że. Ja. Czytam. To. Dopiero. Teraz. Omg.
    Bosh, nie wszystko jest w porządku niech Ronnie żyje długo i szczęśliwie z Asztim ccx
    A tak btw to w7eieiyieyedyosyiysoyiswit tak tak tak nareszcie, omg, tak długo czekałam, ale warto było!!
    Takie tam cudo :')
    Lofffkiii
    Kat x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem powinnan Cie najpierw przeprosic ze nie komentuje. tak pozno ale czytam i komemtuje namietnie inne Twoje dziela :) co do rozdzialu to po prostu nie lubie tej nowej ronnie i juz ew, wolalam stara. Mam nadzieje ze jednak poswiecisz naszej kochanej studniowej wiecej czsu x czekam na kolejny i wybacz bledny i brak polskuch znakow ale jestem na telefonie x

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie informacje:
    1. ten debil wyżej to ja tylko zapomniałam się podpisać xd
    2. zmieniłam user z @Toriixdd na @perfvhemx
    miłej nocy x

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy